среда, 4 декабря 2013 г.

Подорож до Країни Здоров'я 

Цікаву та змістовну подорож до країни Здоров'я організували працівники бібліотеки разом з учнями 4-а класу ЗОШ №1. Метою заходу було популяризація здорового способу життя, поняття про хороші і погані звички, розвивати вміння і навички підтримувати хороший стан здоров'я, виховувати турботливе ставлення до особистого здоров'я, бажання бути щасливим. Захід складався з повчальної розповіді про здоровий спосіб життя, конкурсної програми - складання висловів про здоров'я, на краще знання прислів'їв та приказок про здоров'я, відгадування загадок про поживні речовини, які так потрібні для організму людини. При допомозі лялькового театру книги "Буратіно"  присутні подивилися виставу "Подорож з Колобком до країни здоров'я", з якої діти дізналися про пагубні для організму людини звички - алкоголь, нікотин та наркотики. Також на символічне Дерево Бажань прикріплювали листочки та квіточки, на яких писали свої поняття про здоров'я, про гарні вчинки дитини. Доповненням до програми заходу були конкурсні ігри та перегляд мультфільму про шкоду куріння.







Комментариев нет:

Отправить комментарий